social marketing online marketing

Afdeling Social Marketing

Als je adverteert via social media kun je heel gericht je doelgroep targeten en zijn je resultaten meetbaar. Wij helpen je met het plaatsen van advertenties op jouw sociale kanalen zoals Facebook en LinkedIn.

voordelen

Waarom kiezen voor Social Marketing?

  • Campagnes op Facebook, LinkedIn, Twitter en Instagram.
  • Ideaal voor branding, leadgeneratie en exposure.
  • Slimme benadering van bestaande doelgroepen (websitepixel, CRM koppeling).
  • Tactische benadering van nieuwe doelgroepen (demografie, interesse, look-a-like audiences).
  • Benaderen van warme leads (remarketing).

Laat je zien!

Wij geloven erin dat het intensief inzetten van advertenties op Facebook bijdraagt aan je online strategie. Het is een ideale manier om specifieke doelgroepen te benaderen en om een inkijkje te geven in jouw bedrijf.

Let’s connect

Wil je je LinkedIn bedrijfspagina optimaliseren? Wil je jouw advertentie richten op specifieke zakelijke doelgroepen? Wij kunnen je daarbij helpen! Met een goede LinkedIn bedrijfspagina presenteer je je organisatie namelijk professioneel.

Lekker netwerken

‘Er is slechts één ding dat een ander bedrijf nooit van jou kan kopiëren en dat is jouw community,’ zei Jess Erickson eerder. Wij zijn het hier volledig mee eens. Daarom zetten we community management in: wij communiceren met het netwerk van jouw bedrijf en luisteren naar wat er gezegd wordt over jouw merk.

Aanpak

Wat gaan we precies doen?

Samen met onze klanten doorlopen we deze stappen.

  • 1. Inrichting

    We starten met het inrichten van je advertentieaccount. Jij krijgt toegang zodat je altijd mee kan kijken.

    1. Inrichting
  • 2. Contentkalender

    In de contentkalender staat bijvoorbeeld welke campagne we wanneer draaien en met welk doel.

     2. Contentkalender
  • 3. Ontwerpen advertentie

    We ontwerpen iedere advertentie afhankelijk van de doelstelling, doelgroep en budget.

     3. Ontwerpen advertentie
  • 4. Optimalisatie

    We kijken welke advertentie het beste werkt en brengen waar nodig verbeteringen aan.

    4. Optimalisatie
  • 5. Maandelijkse rapportage

    Elke eerste week van de nieuwe maand ontvang je een rapportage met daarin de vorderingen van het traject.

    5. Maandelijkse rapportage
  • 6. Advies

    We bekijken ieder kwartaal of we nieuwe snufjes en technieken kunnen toepassen en waar we ons op gaan richten.

    6. Advies
Sanne Schepers
‘Geen Facebookpagina omdat het kan, maar omdat het bijdraagt aan je online strategie.’ Sanne Schepers - Directeur & Online Communicatie
Cases

Projecten waar we trots op zijn

Op feestjes vertellen we met een grote glimlach over onze projecten.

Bekijk alle cases
In contact komen?

Jaap staat voor je klaar!

Wil je graag kennismaken met jouw nieuwe Afdeling Online?

Jaap Schepers Directeur & Online Strateeg

Stuur Jaap een bericht

Of bel met ons kantoor
0492-700220