Behaal je doelen in elke fase van de Customer Journey

Het stellen van je doel is stap #1 richting een succesvolle online marketingcampagne. Om je doelen te bereiken maken we gebruik van het Customer Journey model. Dit welbekende model is de basis van je resultaatgerichte online marketingfunnel. Het geeft inzicht in de reis die een klant aflegt van oriëntatie tot aankoop en ver daarna. Iedere fase in deze klantreis heeft zijn eigen marketinguitingen, KPI’s en kanalen, passend bij de behoeften en het gedrag van je doelgroep. Hier kunnen we op inspelen met een goed doordachte marketingstrategie.

Benieuwd naar onze strategie voor jouw campagne?

Neem contact op >
Customer Journey

Succesvolle online marketingcampagnes

Customer Journey See Think Do Loyalty

De fases van de Customer Journey

Per fase in de klantreis komen verschillende marketingdisciplines aan bod. Laat ons je helpen bij het uitstippelen van je klantreis en het bereiken van je bijbehorende doelen met onze marketingcampagnes. Liever zelf aan de slag met het Customer Journey model?

Wat is jouw doel?

Meerdere doelen kunnen met elkaar samenwerken in de klantreis. Welke doelen mogen we voor jou verwezenlijken?

Branding

Een betere merkbeleving, meer naamsbekendheid en verbinding met je doelgroep dankzij onze brandingcampagnes.

Leads

Meer kwalitatieve contactaanvragen of inschrijvingen? Onze leadcampagnes zorgen voor een goed gevulde leadfunnel.

Sales

Wil je meer aankopen, reserveringen of conversies genereren? Kies dan voor onze succesvolle salescampagnes.

Voorlichting

Informeer je publiek en stimuleer gedragsverandering met professionele voorlichtingscampagnes.

Recruitment

Wij zorgen binnen no-time voor nieuwe collega’s met de brede mogelijkheden van onze recruitment campagnes.

Customer Journey workshop

Wil je jouw klantreis inzichtelijk maken? Tijdens een strategische sessie brengen we persona’s en hun klantreis in kaart. Persona’s zijn op maat gemaakte profielen om de kennis over je doelgroepen ‘tot leven’ te brengen binnen onze campagnes. Deze inzichten gebruiken wij om per persona de Customer Journey op te stellen.

We definiëren de contactmomenten met je organisatie; de zogenaamde touch points. Vervolgens kijken we hoe deze contactmoment worden ervaren door de klant. Door middel van een Customer Journey workshop ontdekken we samen waar knelpunten zitten en waar de kansen liggen.

Customer Journey Workshop

“Afdeling Online heeft alle benodigde expertise, gebundeld in één team: van marketing tot en met development - voor alles konden we bij hen terecht. Dat maakte hen ook de meest geschikte partij voor onze klus. In korte tijd heeft Afdeling Online ons verhaal super treffend neergezet. Dat zien we terug in Google Analytics en we horen het van onze klanten. We zijn ontzettend tevreden, dus!”

Joshua van den Hurk

Oprichter The Bamboovement

Afdeling Online, jouw collega marketeers

De wereld van digitale marketing verandert snel, dus we begrijpen dat je niet weet waar je moet beginnen. Laat ons je helpen! Wij kunnen voor een vast uurtarief jouw online marketing activiteiten volledig van je overnemen, je coachen en zelfs bij je op locatie werken.

Samen sparren?

We vertellen je graag hoe we jouw doelen gaan bereiken tijdens een kennismakingsgesprek. Maak een afspraak!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.