E-commerce
The Bamboovement klaar voor de toekomst met duurzame webshop
Development en UX, Linkbuilding, Webshop
Stel, je hebt een prachtige, goed bezochte website. Maar inschrijven, aanvragen of kopen doen je bezoekers niet (genoeg). Tijd om te onderzoeken waar potentiële klanten afhaken, zogenoemde bottlenecks. Door hier conversie optimalisatie (CRO) toe te passen, verhoog je de kans op conversie en daarmee het rendement van je website. En dat wil je!
Lees ook Daans blog om meer te leren over de rol van personalisatie in e-commerce.
Op feestjes vertellen we met een grote glimlach over onze projecten.
Wil jij jouw website of webshop een boost geven? Zet een collega marketeer in! In dit geval een CRO specialist van Afdeling Online. We nemen graag de hele customer journey van je website onder de loep. Samen bekijken we welke conversies je wilt meten. Richten we Google Analytics voor je in. Voeren we een nulmeting uit. Onderzoeken we waar je de grootste winst kunt behalen voor meer conversie. Testen we doorgevoerde optimalisaties. En last but not least, zorgen we iedere maand voor een duidelijke rapportage. Heel fijn, want dan weet je precies hoe jouw website rendeert ná de conversie optimalisatie.
AI baant zich in razendsnel tempo een weg in onze (digitale) maatschappij. Als online marketeers omarmen we deze nieuwe technologie. We geloven er namelijk in dat AI ons slimmer, efficiënter, creatiever en vindingrijker maakt. Maar niet zonder dat we daar transparant over zijn. Daarom delen we 5 principes over hoe wij omgaan met AI.
Ben jij benieuwd naar de sterke en zwakke plekken van jouw website en vooral hoe je het rendement van je website kunt verhogen? Neem contact op. We helpen je graag!
"*" geeft vereiste velden aan
Word je klant van Afdeling Online? Dan krijgen jij en je team gratis toegang tot onze online leeromgeving met meer dan 50 uur aan lesmateriaal over online marketing. Jij slimmer, wij blij.