Hoi, ik ben Dirk! Ben jij op zoek naar een conversie specialist? Misschien kan ik je helpen aan een rendabele, funnel geoptimaliseerde website of webshop. Als conversie expert doe ik onderzoek naar de customer journey van jouw (potentiële) klanten on-site. Daarnaast kijk ik off-site hoe goed jouw website of webshop al scoort op het gebied van ondere andere SEO en SEA. Daarna geef ik advies in hoe je (nog) meer rendement kan genereren rondom je online platform. Kortom: ik neem de gehele conversie-optimalisatie met liefde voor je uit handen.
Conversie specialist Dirk
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.
Dirk is gecertificeerd
De conversie specialist streeft naar het behalen van doelen
Als conversie consultant van Afdeling Online word ik blij van statistieken. Hoe meer rendabele transacties of leads, hoe beter. Maar, hoe verhoog ik het aantal conversies dan? Een conversie betekent in de online marketing het behalen van een vastgesteld doel. Dat kunnen acties op je website zijn zoals bestellingen, offerte-aanvragen of nieuwsbriefinschrijvingen. En wil je weten via welke kanalen je klanten of leads op jouw website of webshop terechtkomen? Ook dat kan ik als conversie specialist exact zien in Google Analytics. Mits Google Analytics goed is ingericht… Je raadt het al: ook dat kan ik voor je doen. Neem snel contact op!
Vraag een Second Opinion aan!
Werk je nu samen met een ander online marketingbureau, maar vallen de resultaten keer op keer tegen? Vraag dan nu geheel kosteloos een Second Opinion aan!
Met een conversie specialist rond de tafel
Als jouw conversie expert geef ik je inzicht in de sterke en zwakke punten van je website. Zo’n conversie-analyse kan je tijd én geld besparen. Een conversie-analyse kan uit de volgende elementen bestaan:
- Usability onderzoek: tijdens mijn onderzoek naar gebruiksvriendelijkheid, neem ik allerlei functionaliteiten van je website of webshop onder de loep.
- A/B testen: als conversie consultant test ik zowel met vormgeving als met tekst. Daarbij kun je denken aan koppen, subkoppen, call to actions, afbeeldingen, knoppen…
- Inrichting van landingspagina’s: op basis van het usability onderzoek en het A/B testen kijk ik naar je (eventuele) landingspagina’s en geef advies over hoe deze beter ingericht kunnen worden.
- SEO (Search Engine Optimization): ik kan ervoor zorgen dat je aantal conversies een boost krijgt, doordat je simpelweg beter wordt gevonden in de zoekmachine. Dat heet SEO.
- SEA (Search Engine Advertising): op het gebied van zoekmachine adverteren geef ik je graag advies over het genereren van zoveel mogelijk klanten of leads.
Stappenplan volgens de conversie specialist
Inmiddels weet je al iets meer van mijn werkzaamheden als conversie consultant. Ik zet de concrete stappen die we samen doorlopen even op een rijtje:
Workshop van een conversie consultant?
Wil je zelf aan de slag met conversie-optimalisatie? Dan kan je kiezen voor een op-maat-gemaakte workshop van Afdeling Online. We geven workshops over allerlei online marketing onderwerpen: SEO, SEA, Google Analytics, social marketing, content marketing, e-mailmarketing. Tijdens zo’n workshop verdiepen we ons helemaal in jouw branche en nemen we je website of webshop onder de loep. Natuurlijk met als doel: meer conversies! Neem contact op voor meer informatie.
Contact conversie specialist
Wil je aan de slag met conversie optimalisatie? Neem dan contact op via onderstaand formulier.