SEA

SEA specialist - Adwords Certified Partner

Hoi, ik ben Dirk! Als SEA specialist adviseer ik je graag over effectiever online adverteren met Google Adwords of Bing Ads. Afgekort ook wel SEA (Search Engine Advertising) genoemd. Als Adwords Certified Partner help ik je bij het ontwerpen én realiseren van winstgevende SEA campagnes. Het strategisch inzetten van tekstadvertenties, display banners, YouTube ads en remarketing is mijn specialisme.

SEA Specialist

Effectieve Adwords strategie

Wanneer je meer sales wil genereren met je webshop of juist gericht bent op contactaanvragen, dan is Google Adwords of Bing Ads op korte termijn het meest gerichte kanaal. Hoewel de concurrentie tegenwoordig vaak groot is, kan een slim opgezette campagne je veel opleveren en wellicht ook juist geld besparen.  Neem snel contact met me op! Als SEA consultant help ik je graag.

Een SEA specialist inschakelen?

Display advertising, search advertising, Google Shopping/Bing Shopping, YouTube en Google Grants; allemaal SEA-vormen. Maar wat zijn nu de voordelen van SEA?

  • Resultaat: met SEA realiseer ik door middel van slimme campagnes meer leads en verkopen voor jouw bedrijf of bespaar ik op de kosten van je huidige campagnes.
  • Zichtbaarheid: door SEA verhoog ik je zichtbaarheid in de zoekmachine.
    Specifiek Ik neem jouw doelgroep(en) onder de loep en op basis daarvan kan ik super specifiek targeten op regio, tijdstip en device.
  • Transparant: ik geef je inzicht in wat je precies uitgeeft en wat de resultaten zijn. Op basis daarvan stuur ik direct bij.
  • Trends: ik ben altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van het internet. Zo maak ik gebruik van slimme technieken als re-marketing, display advertenties en Google Shopping/Bing Shopping.

Dirk Schraven
Slim adverteren in Google, dat is SEA wat mij betreft. Dirk Schraven - Online Marketeer
Aanpak

SEA stappenplan volgens SEA specialist

Wat gaan we precies doen? Als SEA consultant doorloop ik samen met jou deze stappen:

  • 1. Inrichting

    Allereerst richt ik je Adwords account in. Ik geef je toegang zodat je altijd mee kan kijken.

    1. Inrichting
  • 2. Google Analytics

    Om zoveel mogelijk resultaten te kunnen meten, koppel ik je Adwords account aan Google Analytics.

    2. Google Analytics
  • 3. Zoekwoorden advies

    Op basis van zoekvolume en concurrentie selecteren we samen focus zoekwoorden.

    3. Zoekwoorden advies
  • 4. Advertentieteksten schrijven

    Nadat we de juiste zoekwoorden hebben geselecteerd, ga ik aan de slag met het schrijven van advertentieteksten.

    4. Advertentieteksten schrijven
  • 5. Maandelijkse rapportage

    Nieuwsgierig naar de vorderingen van het SEA traject? Ik rapporteer ze elke maand voor je.

    5. Maandelijkse rapportage
  • 6. Advies

    Zeker vier keer per jaar ga ik na of we kunnen doorontwikkelen met display adverteren, re-marketing en Google Shopping.

    6. Advies

SEA workshop van onze SEA specialist

Omdat de online wereld continu verandert, spijker ik je graag bij. Dat doe ik ook als SEA specialist. Ik geef regelmatig op maat gemaakte workshops. Tijdens die workshops geef ik inspirerende praktijkvoorbeelden, tips & tricks. Neem contact op en samen plannen we een workshop!

Contact SEA specialist

Wil je aan de slag met SEA of gewoon meer informatie? Neem contact op!

In contact komen?

Dirk staat voor je klaar!

Klaar voor de start? Ik adviseer je graag over de mogelijkheden van SEA. Neem direct contact op!

Dirk Schraven Online Marketeer

Stuur Dirk een bericht

Of bel met ons kantoor
0492-700220