Skip to main content

Hoe wij omgaan met AI

Artificial Intelligence (AI) baant zich in razendsnel tempo een weg in onze (digitale) maatschappij. En wij? Wij kunnen (en willen) er niet meer omheen. Sterker nog: als online marketeers omarmen we deze nieuwe technologie. We geloven er namelijk in dat AI ons slimmer, efficiënter, creatiever en vindingrijker maakt. Maar niet zonder dat we daar transparant over zijn. Daarom delen we 5 principes over hoe wij omgaan met AI. 👇

De 5 principes van Afdeling Online

Dit is hoe wij omgaan met kunstmatige intelligentie binnen ons werk.

Lisa legt iets uit over SEO en ChatGPT, staand voor een beeldscherm

AI marketing voor jouw organisatie?

Digitale marketing met behulp van slimme technologieën, dat is AI marketing. Denk aan machine learning, natuurlijke taalverwerking en voorspellende analyses die wij voor jou gebruiken om marketingactiviteiten te automatiseren en te optimaliseren. Het doel van deze vorm van marketing? Klanten een gepersonaliseerde marketing ervaring bieden en meer inzicht verkrijgen in het online gedrag van (potentiële) klanten.  Als jouw AI agency bouwen we een brug tussen technologische innovatie en menselijke interactie, waardoor je marketingproces niet alleen efficiënter wordt, maar ook persoonlijker en effectiever in de digitale jungle. 🌐

Lees meer over AI marketing >

Leer alles over AI met onze workshops

Enthousiast geworden over AI? En wil je graag zelf aan de slag? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Schrijf spetterende teksten met onze ChatGPT training of creëer indrukwekkende visuals met onze Midjourney workshop. Kan je niet kiezen? Geen probleem! Met onze algemene AI cursus word jij een echte AI-goeroe!

Bekijk alle incompany workshops >
Lunch & Learn: AI in beeld
Jaap

Het bureau van de toekomst

AI biedt nú al ontzettend veel mogelijkheden. De ontwikkelingen volgen elkaar in een razendsnel tempo op. En ook binnen ons eigen bedrijf gaan we graag met die flow mee. 

Om een kijkje in eigen keuken te geven: momenteel zijn we bezig met de ontwikkeling van een interne AI-chatbot. Die chatbot geeft onze collega’s antwoord op simpele vragen over praktische zaken uit ons personeelshandboek. Collega’s kunnen vragen stellen als: hoe lang van tevoren moet ik vrij vragen? Of hoe groot is de bonus voor het aandragen van een nieuwe collega? 

We starten dus lekker concreet, maar dromen ook nog verder. Hoe tof zou het zijn als we in de nabije toekomst voor onze klanten zo’n AI-chatbot kunnen ontwikkelen? Zie het als een digitale collega die alles, maar dan ook alles, over jouw organisatie weet en direct antwoord kan geven aan (potentiële) klanten. Hierdoor creëer je een optimale gebruikerservaring, wat ten goede komt van de klantbeleving van jouw organisatie. Cool toch? We houden je op de hoogte. 

Neem contact met ons op

Heb je vragen over hoe wij omgaan met AI of wil je graag kennismaken met jouw nieuwe Afdeling Online? Laat ons je terugbellen!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.