Google Ads voor Triora
Triora (voorheen Mirage) is een verslavingskliniek in Den Haag. De meer dan 40 medewerkers van Triora maken zich hard voor het bieden van hulp bij verslavingen, bijvoorbeeld alcohol- en drugsverslavingen. In 2015 en 2016 hielpen wij mensen die via Google zochten naar verslavingshulp door ze te verwijzen naar de website van Triora.
De opdracht
In de zomer van 2015 startten we met deze Google Ads opdracht. We spraken met de klant af dat we zouden sturen op een minimaal aantal conversies per maand, ofwel aanmeldingen voor in de kliniek. Ook gaven ze ons mee dat zij graag minder mediakosten wilden inzetten, maar wel voor hetzelfde aantal conversies.
"Afdeling Online heeft onze SEA resultaten sterk verbeterd, onze toon en de branchespecifieke termen hebben ze in korte tijd opgepakt. Bovendien bleken de mensen achter Afdeling Online zeer prettig in de omgang: goed bereikbaar, efficiënt, en zeer adequaat."
Margot Timmer
Online Marketeer Triora
Wat hebben we gedaan?
Zodoende gingen we aan de slag met Google Search advertenties. We schoonden de zoekwoorden die niet converteerden op, deelden de overige zoekwoorden opnieuw in, breidden de ad groups uit en herschreven de advertentieteksten.
De scores!
Het mooie aan Adwords is dat je direct resultaat ziet van je werk. En dus konden we na een maandje al rapporteren met een aantal mooie cijfers.