Marco de Zeeuw
Relatiemanager
Optimale klantbediening
Als relatiemanager bij Afdeling Online is het Marco’s doel om organisatiebreed een optimale klantbediening te verwezenlijken. Hiervoor neemt hij alle processen onder de loep om deze daarna weer zo efficiënt mogelijk in te delen.
Marketing als basis
Tijdens zijn studie Management Economie en Recht op de Avans Hogeschool, volgde Marco een minor Marketingcommunicatie. Hier maakte hij voor het eerst goed kennis met verschillende aspecten van online marketing.
Klantcontact als expertise
Na een afstudeerstage bij Bidfood (destijds nog Deli XL) bleef hij daar plakken als accountmanager. Zijn interesse voor marketing bleef lonken, dus daarna ging hij aan de slag als accountmanager bij een marketingbureau. Vanaf dat moment is hij in de marketingwereld gebleven en heeft hij nog als consultant en salesmanager gewerkt. Dat klantcontact heeft hij dus wel in de vingers!
Bourgondisch genieten
In zijn vrije tijd gaat Marco graag bij vrienden langs, hij is nogal bourgondisch ingesteld dus lekker eten en drinken is niet weg te denken uit zijn wekelijkse activiteiten. Hij behoudt de balans door te sporten in de sportschool en hij vindt het heerlijk om er zo nu en dan tussenuit te knijpen om van een lang weekend of een vakantie te genieten.
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.