Hoi! Mijn naam is Dirk en ik ben binnen Afdeling Online gespecialiseerd in conversie optimalisatie. Anders gezegd: ik kan je helpen aan een rendabele website of webshop. Ik zorg ervoor dat je website of webshop funnel geoptimaliseerd is en goed scoort, zowel on-site als off-site. Als conversie optimalisatie expert doe ik bijvoorbeeld on-site onderzoek naar hoe de customer journey van je (potentiële) klanten eruit ziet. Heb je hulp nodig voor off-site conversie-optimalisatie? Ik geef je graag advies en training over onder andere SEO en SEA. Kortom: wil je (nog) meer rendement genereren rondom je online activiteiten? Ik ben je man!
Conversie optimalisatie bureau
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.
Dirk is gecertificeerd
Scoor met je website of webshop!
Bij conversie-optimalisatie draait het om het behalen van een vastgesteld doel. Zo’n doel kan onder andere een rendabele transactie of lead zijn. Als ik aan de slag ga met conversie optimalisatie houd ik de conversie statistieken nauwlettend in de gaten in Google Analytics. Op basis van de conclusies die ik daaruit trek, stuur ik als conversie specialist continu bij. En ben je benieuwd via welke kanalen je website- of webshop bezoekers binnen komen? Dat kan ik precies bijhouden in Google Analytics. Mits Google Analytics op de juiste manier is ingericht natuurlijk… Ook dat kan ik voor je betekenen. Neem snel contact op!
Vraag een second opinion aan!
Werk je nu samen met een ander online marketingbureau, maar vallen de resultaten keer op keer tegen? Vraag dan nu geheel kosteloos een Second Opinion aan!
Conversie optimalisatie bureau inhuren?
Tijdens de conversie optimalisatie analyseer ik je website/webshop van A tot Z. Ik vertel je wat de sterke en zwakke punten zijn en geef praktische adviezen. Benieuwd waar zo’n conversie optimalisatie traject uit bestaat? Bekijk hieronder de eventuele onderdelen:
- Usability traject: hoe gebruiksvriendelijk is jouw website/webshop? Terwijl ik dat onderzoek neem ik alle functionaliteiten onder de loep.
- Landingspagina’s inrichten: na het usability onderzoek en het A/B testen geef ik advies over je eventuele landingspagina’s en het herinrichten hiervan.
- A/B testen: welke koppen, subkoppen, call-to-actions, afbeeldingen, knoppen en teksten werken het best? Dat ga ik onderzoeken tijdens het A/B testen.
- SEO: wanneer ik aan de slag ga met SEO, word je organisch beter gevonden in de zoekmachine. Dat zorgt er dan weer voor dat je conversies een boost zullen krijgen.
- SEA: ook als het gaat om zoekmachine adverteren geef ik je graag advies hoe je de meeste leads kan genereren.
Conversie optimalisatie: stap voor stap
Denk je erover om een conversie optimalisatie bureau in te schakelen zoals Afdeling Online? Een conversie optimalisatie traject ziet er dan als volgt uit:
Conversie optimalisatie zelf uitvoeren?
WIl je zelf meer leren over conversie optimalisatie? Dat kan! Volg een op maat gemaakte workshop van conversie optimalisatie bureau Afdeling Online. Voorafgaand aan deze workshop bekijken we je website/webshop met een kritische blik. Ook kijken we naar de online activiteiten van je concurrenten. Op basis daarvan geef ik je praktische tips en strategisch advies, zodat je zelf aan de slag kan met conversie optimalisatie. Heb je hier interesse in? Neem gerust contact op voor meer informatie.
Contact conversie optimalisatie
Wil je aan de slag met Conversie Optimalisatie? Neem dan contact op via onderstaand formulier.