Responsief (responsive) Een responsief ontwerp is een ontwerp dat zich automatisch aanpast aan het formaat van het…Tim10 januari 2022
Segmentatie (segmentation) Segmentatie is het opdelen van de e-maillijst in kleinere groepjes met mensen die vergelijkbare interesses…Tim10 januari 2022
Opt-out Met opt-out verzamel je e-mailadressen zonder toestemming van de ontvangers. Ontvangers kunnen zich later zelf…Tim10 januari 2022
Loyalty programma (loyalty program) Een loyalty programma is een marketingactiviteit waarbij mensen beloond worden als ze vaker iets kopen.…Tim10 januari 2022
Opt-out ratio (opt-out rate) Het opt-out ratio is het percentage mensen dat zich uitschrijft van je nieuwsbrief ten opzichte…Tim10 januari 2022
Levensstadia segmentatie (life stage segmentation) Levensstadia segmentatie is het opdelen van de e-maillijst in kleinere groepjes met mensen die zich…Tim10 januari 2022
Persbericht e-mail (press release email) Een persbericht e-mail bevat belangrijk nieuws over een gebeurtenis en evenement. Het doel is dat…Tim10 januari 2022
Marketing Automation Marketing Automation is het inzetten van een reeks automatische e-mails of andere marketingactiviteiten. Dit wordt…Tim10 januari 2022
Personalisatie (personalisation) Personalisatie is afstemmen van de marketingboodschap op de wensen, behoeften en interesses van de doelgroep.Tim10 januari 2022
Merge tag Een merge tag is een stukje code waarmee persoonlijke gegevens ingeladen kunnen worden in de…Tim10 januari 2022