Mathijs

Mathijs is 29 jaar en Senior Online Marketeer bij Afdeling Online. Hij werkt sinds 2017 bij Afdeling Online, waar hij verantwoordelijk is voor een heleboel SEA campagnes.

interview mathijs aan bureau

Waarom ben je bij Afdeling Online gaan werken?

Grappig genoeg vond Afdeling Online mij! Uiteindelijk gaf de goede sfeer de doorslag. Ik merkte direct dat de sfeer veel losser was dan bij mijn vorige baan. Je gaat bij Afdeling Online niet naar je werk, je gaat naar je tweede thuis.

Wat doe je bij Afdeling Online?

Als Senior Online Marketeer ben ik hoofdzakelijk bezig met het maximale uit betaalde zoekkanalen halen. Dit varieert van zoekmachines als Google en Microsoft tot marktplaatsen zoals Amazon. Daarnaast ben ik vaak verantwoordelijk voor de technische inrichting van Google Tag Manager en de daarbij horende Google Data Studio dashboards en verdiep ik me sinds kort ook in (technische) SEO.

interview mathijs presenteert
interview mathijs op kantoor

Wat vind je leuk aan je werk?

Ik heb een passie voor data en vind het erg interessant om het maximale uit data te halen. Een goed resultaat zie ik als beloning voor mijn werk. Het is een continu streven dat niet gaat vervelen. Binnen Google Tag Manager zit het plezier juist in de uitdaging. Elke website is een puzzel en het is mijn taak om daar de juiste antwoorden uit te halen. Natuurlijk op de vragen die de klant beantwoord wil hebben, maar juist ook de vragen waarvan de klant niet wist dat die gesteld konden worden.

Wat vind je leuk aan werken bij Afdeling Online?

Werken bij Afdeling Online geeft mij veel afwisseling. Ik verveel me hierdoor vrijwel nooit. Daarnaast is de sfeer op kantoor altijd goed en word je regelmatig getrakteerd op een verrassing of activiteit. Het is lastig om werken bij Afdeling Online met iets te vergelijken, want het is eigenlijk uniek te noemen.