Robin van Mil
Content marketeer
Met vlag en wimpel
Robin slaagde met vlag en wimpel voor de studie International Media en Entertainment Management aan BUas in Breda met zijn onderzoek naar het YouTube algoritme. Met dit onderzoek zocht hij manieren om online content beter te laten presteren. Het is dan ook niet gek dat hij na zijn studie als producer en projectmanager aan de slag ging voor verschillende grote YouTube-kanalen.
Spin in het mediaweb
Door zijn uitstapjes als journalist bij Talpa Network, videoredacteur bij De Telegraaf en social media manager bij Omroep Brabant is Robin snel uitgegroeid tot een échte online mediakenner. Zo heeft Robin al lange tijd ervaring opgedaan in het produceren van content voor grote merken met een miljoenenbereik, als het beheren van deze kanalen. Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube… geen platform kent nog geheimen voor deze spin in het mediaweb.
Sporty spice
In zijn vrije tijd is Robin vaak in het wild te spotten in de boulderhal, het zwembad of de sportschool. En daar is hij dan ook het liefst iedere dag. Wél met zijn koptelefoon op, want deze gedisciplineerde sporter produceert ook zelf muziek. Bovendien bezoekt Robin graag nieuwe landen, mooie steden, de grootste pretparken, bijzondere musea, maar op zijn tijd ook zeker de LEGO store.
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.