Niek Nellen
Social marketeer
Een bak ervaring
Niek studeerde International Media en Entertainment Management in Breda op BUas (voorheen NHTV) in de richting content en marketing. Na zijn studie ging hij aan de slag in het culturele veld: bij cutting-edge muziekfestival Incubate in Tilburg, grafisch vormgeving festival Graphic Matters, street-art gallery Blind Walls Gallery en muziekfestival Into The Great Wide Open.
Echte spin in het web
Zogezegd kent Niek het culturele veld in Nederland erg goed – van poppodia tot musea, deze spin in het web weet wat er speelt in de Nederlandse creatieve scene. Niek is actief bezig met social ads, copywriting en creatieve campagnes voor klanten. Met zijn ervaring kan Niek op strategische en creatieve manieren meedenken met de doelen en ambities van organisaties.
Hart voor muziek
Wat Niek het liefst na werktijd doet? Heel veel muziek luisteren: van obscure black metal tot mierzoete popmuziek. Ook speelt hij in de band Afterpartees met vier vrienden. De rest van zijn vrije tijd leest hij veel sci-fi, kijkt hij graag Japanse animatiefilms en speelt hij videogames.
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.