Beastie Boys creatief Dansen

Mercede van de Wiel

Kick it!

‘Waar zie je jezelf later?’ is voor velen een moeilijke vraag. Niet voor Mercede. Al snel was het duidelijk waarvoor zij in de wieg gelegd was: je raadt het al, communicatie. Heel wat wenkbrauwen zag zij fronsen toen ze met 8 maanden oud al haar eerste woordjes uitsprak: ‘Kick it!, naar een nummer van de Beastie Boys. Meteen ook het credo waarvoor ze iedere dag mee uit bed stapt. Of het nu gaat om een nieuwe social strategie of een slimme SEO tekst: Mercede duikt overal in. Ja, zonder zwembandjes!

Links of rechts? Gewoon rechtdoor!

Het is een apart slag volk, de marketeer die zowel de creatieve als analytische bril draagt. Mercede is zo’n hybride-brainer. Online gooit ze haar moves in de strijd (die ze overigens in haar vrije tijd ook graag op de dansvloer laat zien) door de bezoeker te verrassen met eigenwijze acties en berichten die nét even anders zijn. Dat ons racemonster ook flink het gaspedaal indrukt als het om resultaten en de nieuwste technieken gaat, bleek al tijdens haar studie: zowel haar Master als Bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen rondde ze met de titel ‘Met Genoegen’ af.

  • Hootsuite
    Hootsuite
  • Facebook Blueprint
    Facebook Blueprint
Mercede van de Wiel
‘Geen Facebookpagina omdat het kan, maar omdat het bijdraagt aan je online strategie.’ Mercede van de Wiel - Senior Social Strateeg