Beastie Boys creatief Dansen

Mercede van de Wiel

Alles voor de klant

Als senior social strateeg helpt Mercede klanten om hun bedrijfsstrategie te vertalen in een social-mediastrategie die rendeert. Ze gelooft sterk in de customer journey en zorgt ervoor dat elke campagne op het juiste moment bij de juiste persoon terecht komt. En weer. En weer. En weer. Het gaat immers niet alleen om een goede eerste indruk, maar juist om die blijvende impact.

Ook is Mercede groot fan van krachtige storytelling. Een uniek, creatief verhaal dat helemaal aansluit op het merkverhaal van de klant én op de behoeften van de eindgebruiker zorgt voor vuurwerk.

Multi-talent

Om jou te helpen je klanten van binnen tot buiten te leren kennen, organiseert ze brandmapping sessies. Deze werkt ze vervolgens uit in een helder plan van aanpak voor social media. De projecten voert Mercede ook zelf uit, waardoor ze alle kneepjes van het vak kent. Maar ook kijkt ze altijd over de schouder van het social-media team mee.

Gezien op TV!

Dankzij de geweldige strategie van onze SEO-experts, vind je Mercede zo terug op Google. Diverse mediaconcerns weten ons dikwijls te vinden. Zo is Mercede al een aantal keren op de beeldbuis verschenen. Ze werd geïnterviewd door Hart van Nederland over de impact van social-media rondom Project X en deed mee aan een tv-programma voor RTL4. Ook werd ze geïnterviewd door Omroep Max om niemand minder dan Mark Rutte tips te geven voor zijn Twitter-account.

  • Hootsuite
    Hootsuite
  • Facebook Blueprint
    Facebook Blueprint
Mercede van de Wiel
‘Geen Facebookpagina omdat het kan, maar omdat het bijdraagt aan je online strategie.’ Mercede van de Wiel - Senior Social Strateeg