Hans Hoedemakers
Online marketeer
Een schone zaak
“Rome is niet in één dag gebouwd, goed verricht werk smaakt naar geduld.” Dit is Hans zijn manier van denken, doen en leven. Je moet dus niet te vroeg opgeven want elk goed verricht project vergt geduld. Daarmee wil hij zeggen dat hij een SEA specialist is die niet stopt totdat alle details kloppen. Goede advertenties draaiende hebben is dan één belangrijk aspect, maar liggen er verder nieuwe mogelijkheden? Hans kijkt graag naar nieuwe ideeën met behoud van wat al werkt.
Doelgericht
Hans komt uit de e-commerce wereld waar hij voornamelijk met KPI’s heeft gewerkt als Return On Investment (ROI), Click Through Rate (CTR) en conversiepercentages. Daarnaast staat hij klaar om samen met jou te kijken naar wat jouw producten en prijzen doen tegenover de concurrentie. Hierdoor ontdekken we of het allemaal soepel loopt, om je producten zo goed mogelijk te verkopen. Naast de wereld van webshops, vindt hij het leuk om zich binnen het B2B segment bezig te houden met Google Ads, Analytics, en de koppelingen met andere (CRM) systemen. Zit je dus in de B2B en wil je het optimale uit Google Ads halen? Dan kijkt Hans graag met je mee.
En offline?
Wanneer Hans offline is, is hij meestal te vinden in de dansstudio in Aken, hij woont zelf in Nederland maar dan wel op 20 meter van de Duitse grens. Het kan dus zijn dat hij weleens een Duits woord gebruikt ;). Naast Latijns-Amerikaanse dansen oefenen in de dansstudio, danst hij ook graag de nacht weg op techno feestjes bij onze oosterburen. Je zal hem dan ook niet zo gauw zien fitnessen, want motivatie om actief te zijn krijgt hij vooral wanneer hij dat samen met anderen kan delen.
Bucketlist waardig
Naast dansen reist hij graag en vooral naar plekken waar het warm is. Zo heeft hij al heel wat van de wereld gezien waaronder verschillende landen in Zuidoost-Azië, Europa en Noord-Amerika. Maar het is voor hem pas genoeg als hij (bijna) elk land heeft bezocht.
Kan ik je ergens mee helpen?
Neem gerust contact op.