Adwords

Adwords specialist - Certified Partner

Hoi! Ik ben Dirk, Adwords specialist bij Afdeling Online. Als Adwords Certified Partner zet ik Adwords in met als voornaamste doel: online rendement. Dit betekent optimalisatie van online sales en leadgeneratie voor zo laag mogelijke kosten (cpa). Of je nu een expert zoekt voor tekstadvertenties, display bannering of remarketing: ik ben je man ­čÖé

Adwords Specialist

Attentie, attentie, Adwords!

Als Adwords specialist zorg ik ervoor dat ik je product of dienst zeer gericht onder de aandacht breng bij specifieke doelgroepen. Zo kunnen we er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen in je eigen stad of op een bepaalde dag te adverteren. Of – mochten je klanten voornamelijk ’s avonds shoppen – dan kun je ook alleen in de avonduren adverteren. Dus, ben je ge├»nteresseerd in Adwords? Ik sta je graag te woord als SEA specialist!┬áNeem snel contact op.

Adwords expert inschakelen?

Ik kan Adwords op verschillende manieren inzetten. Ik zet ze hieronder voor je op een rijtje:

  • Search Advertising: ga de strijd aan met je concurrenten en zet in op Google Adwords. Dat is het adverteren met tekstadvertenties zodat je website een goede positie krijgt.
  • Google Shopping: jouw producten direct zichtbaar met afbeeldingen in de zoekresultaten? Adverteer dan hierop en leid potenti├źle kopers snel naar je webshop.
  • YouTube: adverteren voor, tijdens of na een YouTube video? Of je video tussen de zoekresultaten laten verschijnen? Als Adwords expert adviseer ik je graag!
  • Google Grants: werk je voor een non-profitorganisatie? Je kunt met deze non-profit versie van Google Adwords in aanmerking komen voor (heel) veel gratis maandelijks advertentiebudget. Dat kan ik als Adwords specialist voor je regelen!
  • Display Advertising: als Adwords specialist maak ik banners of tekstlinks en plaats deze op websites die jouw doelgroep bezoekt.

Aanpak

Adwords: stap voor stap

Om het online adverteren zo rendabel mogelijk te maken, doe ik als Adwords specialist van Afdeling Online een grondige klant-, markt- en concurrentieanalyse. Daarna doorlopen we samen de volgende zes stappen.

  • 1. Inrichting

    Ik begin met het inrichten van je Adwords account. Je krijgt toegang zodat je altijd mee kunt kijken.

    1. Inrichting
  • 2. Google Analytics

    Ik wil zoveel mogelijk resultaten meten. Daarom koppel ik Adwords aan je Google Analytics account.

    2. Google Analytics
  • 3. Zoekwoorden advies

    Daarna doe ik onderzoek naar de focus zoekwoorden die de meeste potentie hebben op basis van zoekvolume en concurrentie.

    3. Zoekwoorden advies
  • 4. Ad copy schrijven

    Ik schrijf Adwords geoptimaliseerde teksten op basis van de zoekwoorden die we samen hebben geselecteerd.

    4. Ad copy schrijven
  • 5. Maandelijkse rapportage

    Benieuwd naar de vorderingen van het Adwords trajact? Ik stuur je elke eerste week van de maand een rapportage.

    5. Maandelijkse rapportage
  • 6. Advies

    Ieder kwartaal bekijk ik of ik je kan adviseren in het doorontwikkelen van display advertising, re-marketing en Google shopping.

    6. Advies
Dirk Schraven
Wie voor Adwords kiest, zit kort op de bal. Het is een kans om snel te scoren met online marketing. Dirk Schraven - Online Marketeer

Meer leren over Adwords?

Als Adwords specialist geef ik regelmatig op maat gemaakte workshops over Adwords of over online marketing in het algemeen. De online wereld verandert continu en daarom breng ik je graag op de hoogte van alle laatste ontwikkelingen. Ik geef je graag inspirerende praktijkvoorbeelden en handige tips. Neem snel contact op en dan prikken we samen een datum!

In contact komen?

Dirk staat voor je klaar!

Zin om aan de slag te gaan met Adwords? Ik adviseer je graag over de mogelijkheden! Neem direct contact op.

Dirk Schraven Online Marketeer

Stuur Dirk een bericht

Of bel met ons kantoor
0492-700220