Skip to main content

Boost jouw social media in 2024

Jouw gids voor de nieuwste trends en ontwikkelingen

Begin het nieuwe jaar goed! 🙌 Heb jij als goed voornemen om de social media van jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen? Dan mag je het Afdeling Online Café op dinsdag 30 januari 2024 echt niet missen. Tijdens dit kennisevent praten we je volledig bij over dé social media trends van 2024. En dat is niet niks, want het social marketing landschap gaat flink veranderen. Ontdek de invloed van de veranderingen rondom Meta op verschillende platforms en maak kennis met de nieuwe advertentievorm op LinkedIn waarbij je vanuit persoonlijke accounts kunt adverteren. Daarnaast zijn platformen zoals TikTok en YouTube het nieuwe Google én zijn er natuurlijk nog meer mogelijkheden met AI. 🦾

Benieuwd hoe je met deze ontwikkelingen om kunt gaan? En wil je nog meer interessante trends ontdekken? Kom naar het  Afdeling Online Café en leer het van onze spreker Niek!

WANNEER

Dinsdag 30 januari 2024

HOE LAAT

14.00 - 17.00 uur

LOCATIE

’t Patronaat, 2e Haagstraat 40, 5707 VK Helmond

VOOR WIE

Voor iedereen die zijn of haar social media strategie naar een hoger niveau wilt tillen door op de hoogte te zijn van de social media trends van 2024

PRIJS

€0,00

Daantje wijst naar een computerscherm met campagnes voor op Meta-platformen

Het Café is vol!

Ons Afdeling Online Café zit vol! Maar niet getreurd, houd onze events agenda in de gaten voor komende kennisevents 🧠

Vragen?

Heb je een vraag of opmerking?
📞  Bel gerust: 0492 – 700220
✉️  Of mail naar: maudi@afdelingonline.nl

Vertel me meer over deze middag!

Ben jij klaar om je social media strategie in het nieuwe jaar naar een hoger niveau te tillen? Dan zijn er een aantal trends die je absoluut niet mag missen. 🚀

Social marketeer Niek neemt je mee in Meta’s nieuwe advertentiemogelijkheden en laat zien hoe je deze ontwikkelingen als kansen kunt benutten. En wist je dat je op LinkedIn kunt adverteren uit naam van medewerkers? Deze zogenoemde Thought Leader Ads zorgen voor significant meer bereik en betrokkenheid voor jouw organisatie. Daarnaast gebruiken steeds meer jongeren social media platformen zoals TikTok en Youtube als zoekmachine. Deze trend, social search & social listening, biedt interessante kansen om als bedrijf op in te spelen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de mogelijkheden van AI. 😉 

Gedurende het Café deelt Niek interessante praktische tips om deze trends optimaal in te zetten voor jouw organisatie.

Hand die een telefoon vasthoudt met het logo van TikTok op de achtergrond
Afdeling Online Café

Over het Afdeling Online Café

Wij houden van leren, en jij vast ook als online marketeer of communicatie specialist. Dat kan ook niet anders, want de wereld van digitale marketing verandert zó ontzettend snel. Daarom praten wij je tijdens onze events helemaal bij over een actueel online marketing topic. Dat doen we vanuit ons hoofdkantoor in Helmond. Op dinsdag 30 januari staat het Café in het teken van dé social media trends van 2024. Wil jij alles te weten komen over de ontwikkelingen rondom Meta, Thought Leader Ads, social search, social listening, de toepassing van AI en nog veel meer? Schrijf je dan snel in want vol = vol!

Voor wie is dit Café interessant?

Wil je het nieuwe jaar goed beginnen door helemaal up to date te zijn van de nieuwste social media trends? Dan mag je dit kennisevent niet missen! Social marketeer Niek neemt je tijdens deze inspirerende en interactieve sessie mee in het social media landschap van 2024. Hij vertelt alle ins & outs over de nieuwste social media ontwikkelingen en laat zien hoe jij dit kan toepassen voor jouw social media strategie.

Afdeling Online Café

Programma

  • 13.45 – 14.00 uur: Inloop
  • 14.00 – 14.15 uur: Introductie
  • 14.15 – 15.15 uur: Interactieve presentatie (deel I)
  • 15.15 – 15.30 uur: Pauze
  • 15.30 – 16.30 uur: Interactieve presentatie (deel II)
  • 16.30 – 17.00 uur: Ruimte voor vragen + borrel
Spreker

Niek Nellen

Social marketeer bij Afdeling Online

Niek studeerde International Media en Entertainment Management in Breda, met de focus op content en marketing. Na zijn studie belandde hij in het culturele veld, waar hij een schat aan ervaring opdeed. Als een spin in het web van de Nederlandse creatieve scene, kent hij de nieuwste social trends als geen ander. Niek houdt zich actief bezig met social ads, copywriting en creatieve campagnes voor klanten. Met zijn strategische en creatieve denkwijze kan hij naadloos meedenken met de doelen en ambities van elke organisatie. 💡

Leer Niek beter kennen >
Niek aan het werk, zittend aan zijn bureau