De Employee Journey: Hoe werf én behoud je een nieuwe collega?
Als werkgever wil je niets liever dan het beste talent aantrekken én behouden voor jouw organisatie. Maar hoe doe je dat? Het antwoord is simpel: door de ‘employee journey’ centraal te stellen in je wervingsstrategie. Een grote hulp hierbij kan zowel online marketing als HR zijn, en daar weten Afdeling Online en Please alles van. Benieuwd hoe je door middel van online marketing en HR een succesvolle employee journey creëert? Kom naar ons Café op donderdag 28 september 2023 en leer het van onze sprekers!
WANNEER
Donderdag 28 september 2023
HOE LAAT
16.00 - 19.00 uur
LOCATIE
Panovenweg 12, 5708 HR Helmond
SPREKERS
Please & Afdeling Online
VOOR WIE
Voor diegenen die meer willen leren over de employee journey in combinatie met online marketing en HR. Je hoeft geen klant van Afdeling Online of Please te zijn om onze evenementen te kunnen bijwonen.
PRIJS
Gratis
Aanmelden
We hebben maar een beperkt aantal plaatsen. Wacht niet te lang met inschrijven.
Vragen?
Heb je een vraag of opmerking?
📞 Bel gerust: 0492 – 700220
✉️ Of mail naar: maudi@afdelingonline.nl
De employee journey en online marketing
De employee journey omvat alle interacties die een werknemer heeft met jouw organisatie, vanaf het eerste contactmoment tot aan het vertrek. Om het beste talent aan te trekken én te behouden, is een goede online marketingstrategie daarom van onschatbare waarde. Online marketing stelt je namelijk in staat om gericht de juiste kandidaten te bereiken en hen te verleiden met de voordelen van werken bij jouw organisatie.
De employee journey en HR
Maar de employee journey houdt niet op na werving: HR speelt een belangrijke rol bij het creëren van een geweldige werknemerservaring. Dit omvat het neerzetten van een sterk werkgeversmerk, succesvolle onboarding, ontwikkelingsmogelijkheden en een positieve bedrijfscultuur. En vergeet niet dat zelfs wanneer werknemers vertrekken, hun ambassadeurschap een waardevolle troef kan blijven voor jouw organisatie.
Ervaringen van deelnemers
We zijn zelf natuurlijk heel enthousiast, maar we laten liever anderen voor ons spreken. Ontdek de ervaringen van deelnemers van onze vorige Café’s.
‘Leerzame workshop mèt een kritische noot! Smaakt naar meer!’
Bezoeker Afdeling Online Café: Man vs. Artificial Intelligence
‘Interessante sessie die je aan het denken zet. Net dat duwtje dat ik nodig had om aan de slag te gaan!’
Bezoeker Afdeling Online Café: Google Analytics 4
'Het is heel leuk om kennis op te doen in een informele omgeving.'
Bezoeker Afdeling Online Café: Maak jouw organisatie sterk in TikTok
Wie is Please?
Twee Helmondse bedrijven die de handen ineen slaan om een leerzaam evenement te organiseren. Dit idee is ontstaan doordat beide bedrijven in de praktijk ervaren dat onze vakgebieden elkaar versterken. De gedachte hierachter: waarom niet onze expertise bundelen? Samen met Please kwamen we tot een actueel onderwerp, waarin zowel online marketing als HR onmisbaar zijn. Maar wie is Please nu precies? Wij geven je een korte introductie!
Please is een werkgeverspartner die ondernemers helpt om betere werkgevers te worden. Ze streven ernaar om samen met de ondernemers hun bedrijven sterker te maken. Please gelooft in de meerwaarde van goed werkgeverschap, omdat ze ervan overtuigd zijn dat betrokken werknemers waarde toevoegen aan een bedrijf en het verder helpen groeien. Ze beschikken over de benodigde expertise en tools en hebben kennis van wet- en regelgeving. Kortom: Please neemt alle zaken rondom personeel voor en met ondernemers uit handen.
Over het Afdeling Online Café
Wij houden van leren, en jij vast ook als online marketeer of communicatie specialist. Dat kan ook niet anders, want de digitale marketing wereld verandert zó ontzettend snel. Daarom praten wij je ieder kwartaal weer helemaal bij over een actueel topic. Op donderdag 28 september staat het Café in het teken van de employee journey. Schrijf je nu in want vol = vol!
Programma
- 15.45 – 16.00 uur: Inloop
- 16.00 – 16.15 uur: Introductie
- 16.15 – 17.15 uur: Interactieve presentatie (deel I)
- 17.15 – 17.30 uur: Pauze
- 17.30 – 18.30 uur: Interactieve presentatie (deel II)
- 18.30 – 19.00 uur: Ruimte voor vragen + borrel