Skip to main content

Afdeling Online Café: Gedragsbeïnvloeding
via social media

We weten allemaal dat dat stukje komkommer beter voor ons is dan die vette worst. We beseffen heel goed dat we de auto beter kunnen laten staan, om vervolgens op de fiets te stappen. Maar waarom is het dan toch zo moeilijk om gedrag te veranderen?

Niet alleen jij en ik lopen hier dagelijks tegenaan, maar ook organisaties die er baat bij hebben dat hun doelgroepen gewenst gedrag vertonen. Zij zijn bijvoorbeeld afhankelijk van particuliere donaties of kunnen jouw afval goed gebruiken als grondstof voor een duurzaam product.

Benieuwd naar welke strategieën jij in de praktijk kunt toepassen om jouw doelgroep via social marketing over de streep te trekken? Inschrijven is helaas niet meer mogelijk, maar je kunt je nog wel aanmelden voor de wachtlijst.

WANNEER

dinsdag 19 oktober 2021

HOE LAAT

14.00 - 17.00 uur

LOCATIE

’t Patronaat, 2e Haagstraat 40, 5707 VK Helmond
(wij houden hierbij rekening met de richtlijnen van het RIVM)

VOOR WIE

Je wil leren hoe je op een positieve manier gedrag kunt beïnvloeden via social media

PRIJS

€0,00

afdeling online cafe sanne

We zitten vol!

Is je interesse gewekt en wil je meer weten over het beïnvloeden van gedrag via social media? We hebben helaas geen plekjes meer over in ons café, maar je kunt je nog wel inschrijven voor de wachtlijst.

Inschrijven voor de wachtlijst

Vragen?

Heb je een vraag of opmerking?
Bel gerust: 0492 – 700220

copywriting-en-contentmarketing

Beïnvloeden doe je zo

Gelukkig zijn er technieken die je kunt toepassen om het gedrag van de doelgroep positief te beïnvloeden. Tijdens onze masterclass ‘Gedragsbeïnvloeding via social media’ laten we aan de hand van diverse psychologische modellen zien hoe we mensen kunnen stimuleren om andere of nieuwe keuzes te maken.

Mass exposure via social media

Daarvoor zetten we, je raadt het al, social media in. Onze ervaring leert ons dat social media een zeer effectief medium is bij het beïnvloeden van handelingen en gedrag. Allereerst is dit natuurlijk dé plek waar je mensen kunt bereiken met jouw overtuigende boodschap. Gemiddeld spenderen mensen welgeteld 2,5 uur per dag aan scrollen en swipen op kanalen zoals Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter. Jouw boodschap wordt dus niet gauw gemist. 

Maar vergis je niet: slechts een goede boodschap met een groot bereik gaat je nog niet daar brengen waar je wilt zijn. Social media bieden naast mass exposure nog veel meer mogelijkheden om gewenst gedrag te realiseren. Deze komen allemaal aan bod tijdens onze masterclass. 

internet marketing bureau social

Meld je aan voor ons Afdeling Online Café

Wil je meer leren over ‘Gedragsbeïnvloeding via social media’?
We zitten helemaal vol, maar je kan je nog wel inschrijven voor de wachtlijst. Als er een plekje vrij komt, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Meld je aan voor de wachtlijst >

Over Afdeling Online Café

Wij houden van leren, en jij vast ook als online marketeer of communicatie specialist. Dat kan ook niet anders, want de digitale marketing wereld verandert zó ontzettend snel. Daarom praten wij je ieder kwartaal weer helemaal bij over een actueel topic. Dat doen we vanuit ons hoofdkantoor in Helmond. Op dinsdag 19 oktober 2021 is de eerste editie met als thema ‘Gedragsbeïnvloeding via social media’. Alle plekjes zijn vergeven, maar je kunt je nog wel inschrijven voor de wachtlijst.

Programma

Het programma van het Afdeling Online Café: 

  • 13.45 – 14.00 uur: Inloop
  • 14.00 – 14.30 uur: Introductie
  • 14.30 – 16.00 uur: Masterclass ‘Gedragsbeïnvloeding via social media’
  • 16.00 – 17.00 uur: Ruimte voor vragen + borrel
Schrijf je in

Spreker

Mercede van de Wiel – Senior social strateeg

Als senior social strateeg helpt Mercede de klanten van Afdeling Online om hun bedrijfsstrategie te vertalen in een social-mediastrategie die rendeert. Ze gelooft sterk in de customer journey en zorgt ervoor dat elke campagne op het juiste moment bij de juiste persoon terecht komt. En weer. En weer. En weer. Het gaat immers niet alleen om een goede eerste indruk, maar juist om die blijvende impact.