Wij hebben, geïnspireerd op Business Design Toolkit Persona’s, een speciaal template gemaakt zodat jij op een makkelijke manier jouw voorbeeld klant voor je hebt. Download ‘m hieronder.
Waarom een persona maken belangrijk is
Content maken voor je doelgroep werkt beter als je een bepaald persoon als uitgangspunt neemt. Een persona dus. Een persona is een gedetailleerd profiel van een voorbeeldklant. Zo leer je jouw doelgroep kennen en breng je ze goed in kaart. Het creëren ervan is enorm waardevol voor je organisatie. Zo’n fictief persoon is tijdbesparend, kostenbesparend en zeer flexibel. Want hoe specifieker jij je persona hebt uitgewerkt, hoe relevanter je resultaten zullen zijn. Zonder persona zou je bijvoorbeeld namelijk heel Nederland aanspreken met je content en geen idee hebben waar je doelgroep te vinden is.
Meer leren? Volg onze incompany opleiding
Kan jij niet genoeg krijgen van leren? Dat snappen wij helemaal. Wij namelijk ook niet. Daarom bieden wij incompany online marketing opleidingen aan. Onze Incompany opleiding tot online marketeer wordt op maat voor jouw organisatie gemaakt. Tijdens deze opleiding leer je hoe online marketing jouw organisatie kan helpen je doelen te behalen.
Bekijk ons Afdeling Online
Overheid Magazine
Kennis moet rollen, is onze visie. Speciaal daarom hebben we voor de publieke sector en (semi-)overheidsinstellingen een Afdeling Online Overheid Magazine gemaakt. Je kunt ‘m geheel vrijblijvend aanvragen via de onderstaande button.
Meer informatie?
Vul het onderstaande contactformulier in en wij komen met je in contact!
Afdeling Academy
Word je klant van Afdeling Online? Dan krijgen jij en je team gratis toegang tot onze online leeromgeving met meer dan 50 uur aan lesmateriaal over online marketing. Jij slimmer, wij blij.