Incompany Workshop

Past ons huidige opleidingsaanbod niet bij jouw leervraag? Dat kunnen wij ons heel goed voorstellen. Veel van onze opdrachtgevers hebben namelijk de voorkeur voor een Incompany workshop. Dat heeft veel voordelen waarover we je graag meer vertellen.

Waarom kiezen voor een Incompany workshop?

Bij jou in huis

De workshop is bij jou op locatie. Scheelt heel wat reistijd voor jou en collega’s.

Voor je hele team

We geven graag individueel, maar ook in groepen les. Alles is mogelijk tot een maximum van 16 collega’s per lesdag.

Op maat gemaakt

Het lesprogramma is op maat gemaakt. Dat wil zeggen: afgestemd op jouw leerwensen, topics en samenstelling van het team.

Workshops

Onze workshops bestaan uit één tot drie dagdelen. We geven ze in allerlei soorten en maten, maar ze bestaan vaak wel uit (een combinatie van) de volgende onderwerpen. Wil je een thema aankaarten dat hier niet bij staat? Laat het ons weten, hier worden we namelijk blij van.

Strategische Online Marketing

Hoe zorg je voor een relevant bereik, engagement, conversie en uiteindelijk loyale klanten? In deze workshop gaan we in op de laatste online marketing trends, de basistheorie en we geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips. Zo leer je vorm te geven aan jouw eigen online strategie, zowel on-site als off-site.

Content Marketing

Relevante content vormt de basis voor het aantrekken van potentiële klanten. In deze workshop laten we zien hoe je met creatieve video’s, posts en slideshows een verhaal vertelt dat perfect inspeelt op de klantreis. Storytelling vormt de basis van deze strategie.  

Community Marketing

In deze workshop staat organisch bereik op social media centraal. We geven je handvatten om de meest creatieve én effectieve posts te creëren voor een interactieve community. We laten zien hoe je content plant, automatiseert en effectief reageert (webcare).

Social Advertising

Social Advertising op hoog niveau! Aan de hand van de laatste trends, de basistheorie en praktijkvoorbeelden gaan we aan de slag met het opstellen van pixels, audiences, targeting en budgetten. Alles wat nodig is winnende advertenties te maken tegen zo laag mogelijke kosten.

SEO

In onze SEO workshop gaan we in op de laatste SEO trends, bijvoorbeeld voice search. Ook leer je de basistheorie en we geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips over jouw eigen SEO-strategie. Alles wat nodig is om je online vindbaarheid te verbeteren getoetst aan de hand van je eigen website.

Google Ads (SEA)

Wij leren je direct en effectief aan de slag te gaan met je eigen Google Ads account. We behandelen vragen als ‘hoe selecteer ik de juiste keywords?’ en ‘hoe schrijf ik winnende advertenties met winstgevende conversies als doel?’.

Google Ad Grants

In deze workshop gaan we in op de laatste trends uit de Grants wereld en de basistheorie van Google Ads. We geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips over jouw eigen Google Ad Grants account. Het doel is dat je hierna zelf aan de slag kunt.

E-mailmarketing

E-mailmarketing is een ruim begrip. Tijdens deze workshop leren we je alles van nieuwsbrieven: van transactionele e-mails tot marketing automation. We duiken in de techniek, beste verzendtijden, a-b testen en copywriting en design. Na de workshop heb je alle kennis om direct je huidige resultaten te verbeteren.

Website Marketing

Je website heeft als doel je bezoeker zo goed mogelijk van A naar B te leiden. Tijdens deze workshop behandelen we usability technieken, funnel optimalisatie, menustructuren en landingspagina’s. We leren je kijken als een webdesigner om het maximale uit je website te halen. Zo kun jij je webbureau nog beter aansturen.

Google Analytics

Google Analytics laat je zien of je marketinginspanningen effectief zijn. In deze workshop werken we samen aan de basisconfiguratie en geven praktijkvoorbeelden en toepasbare tips voor jouw eigen Analytics inrichting. Op basis van onze workshop is je Analytics account volledig ingericht en kun je met onze unieke analysetechnieken direct zelf aan de slag.

Amazon Market Place

Binnen jouw ecommerce strategie kunnen de marketplaces niet meer ontbreken. Tijdens deze workshop gaan we aan de slag met de inrichting van jouw Amazon account en leren we je een effectieve datafeed op te zetten. Daarnaast concentreren we ons op slimme verkooptechnieken die zorgen voor een hoog rendement.

Data visualisatie met Google Data Studio

Aan de hand van Google Data Studio gaan we aan de slag met het visualiseren en rapporteren van data. Met KPI’s als uitgangspunt laten we zien hoe jij je verhaal het beste vertelt. We gaan in op de mogelijkheden van Google Data Studio met een dashboard voor jouw organisatie als resultaat.

Google Tag Manager

Google Tag Manager geeft je de mogelijk snel en zonder hulp van je webbouwer pixels of gebeurtenissen te publiceren. Tijdens deze workshop leren we je om te gaan met de tags, triggers en de data layer om op deze manier onder andere Google Analytics en Facebook te verrijken met data.

Contact

Wil je meer weten over hoe jij online marketing kunt inzetten voor jouw bedrijf? Maak kennis met jouw nieuwe Afdeling Online!

Ervaringen van cursisten

Zelf zijn we natuurlijk heel enthousiast, maar we laten liever anderen voor ons spreken.

“Ik heb geleerd hoe ik Facebook Ads op de goede manier moet inrichten. Ik gebruik Facebook Business nu zoals het hoort.”
Evelien

Bibliotheek Eindhoven

"Duidelijke uitleg, handige voorbeelden en praktische tips om zelf mee aan de slag te gaan."
Steffie van der Horst

Freelance marketeer

“Top cursus! Jaap was heel enthousiast en gaf goede adviezen voor mijn organisatie!”
Deelnemer

Workshop bij Redkiwi

funnel analyse jaap legt uit

Meer informatie

Wil je weten meer weten of gewoon samen sparren over onze Incompany workshops?

Neem contact op met Jaap

Vraag een offerte aan

Wil je graag een offerte ontvangen? Of liever eerst kennismaken? Kan allemaal. Vul dit formulier in, wij doen de rest.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

10-daagse Incompany Opleiding

Onze Incompany Opleiding bestaat uit een studiereeks van 10 lesdagen. Deze opleiding is bedoeld om jouw communicatie- en marketingmedewerkers bij te scholen in de fijne kneepjes van het online marketingvak. De focus ligt op de praktijk.

Lees verder over de opleiding