Skip to main content

Google Analytics 4 expert

Hoi! Mijn naam is Dirk en als Google Analytics 4 expert help ik je bij het bepalen van je kpi’s, het inrichten van Google Analytics 4 en het opzetten van dashboards, doelen en funnels. Samen met jou bekijk ik welke bezoekers verantwoordelijk zijn voor het hoogste rendement. Met een knelpuntenanalyse presenteer ik praktische verbeteringen en bied ik oplossingen om je website of webshop te optimaliseren. Want hoe cliché het ook klinkt: meten is weten. Kan jij wel wat hulp gebruiken bij Google Analytics 4? Lees dan snel verder.

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Neem gerust contact op.

dirk@afdelingonline.nl
0492 - 700 220
SEA specialist Dirk

Dirk is gecertificeerd

Certified_Google_partner_Analytics
Certified_Google_partner_Ads
Google Analytics Expert Dirk Presenteren

Een Google Analytics 4 expert maakt álles meetbaar

Benieuwd naar wat ik allemaal op je website kan meten? Als Google Analytics specialist kan ik precies zien wie je website bezoekt, waar ze vandaan komen en welke pagina’s ze bekijken. Ook kan ik precies zien hoeveel conversies er wanneer hebben plaatsgevonden. Om al deze gegevens te kunnen meten, heb je eerst een slimme inrichting van Google Analytics 4 account nodig. Ook daarbij kan ik je als Google Analytics 4 consultant helpen. Nieuwsgierig wat ik nog meer voor je kan betekenen? Neem contact op!

Vraag een second opinion aan!

Werk je nu samen met een ander online marketingbureau, maar vallen de resultaten keer op keer tegen? Vraag dan nu geheel kosteloos een second opinion aan!

Second opinion aanvragen

Waarom werken met een Google Analytics 4 specialist?

Bij Afdeling Online gebruiken we Google Analytics 4 vaak als basis van onze diensten. Maar wat zijn nu eigenlijk de voordelen van deze tool? Als Google Analytics 4 consultant omschrijf ik ze altijd als volgt:

  • Lekker meetbaar: in Google Analytics 4 is alles, maar dan ook alles op je website meetbaar (mits je het goed inricht).
  • Doelen & funnels: je kan in Google Analytics 4 gemakkelijk je doelen vaststellen en deze compleet inrichten.
  • Relevant: groepeer alle informatie die jij belangrijk vindt en waar jij van op de hoogte gehouden wil worden. 
  • Alles in één: je kan al je verschillende marketingkanalen in één overzicht opnemen en meten. 
  • Rapporteren: het is mogelijk om in Google Analytics 4 met een dashboard te rapporteren en collega’s te updaten.

Stappenplan volgens Google Analytics 4 expert

Als Google Analytics 4 specialist neem ik  dus eerst je website of webshop statistieken onder de loep. Op basis daarvan schrijf ik als Google Analytics 4 consultant een advies waarmee ik de usability van je website kan verbeteren. Dit zijn de punten waarop ik mijn analyses loslaat:

Workshop van een Google Analytics 4 expert

Wil je zelf graag alle ins en outs leren van Google Analytics 4? Ik help je graag bij het inrichten van het account, het stellen van doelen en het interpreteren van je resultaten. Dit doe ik graag in een op maat gemaakte workshop. Geïnteresseerd in zo’n workshop? Neem dan contact op en samen prikken we een datum.

Workshops

Partners in crime

Google Partner Badge
google gtm logo
google data studio logo

Contact Google Analytics 4 Expert

Kan je wel wat hulp gebruiken bij Google Analytics 4 of wil je gewoon even kennismaken? Neem dan contact op via onderstaand formulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.