Automatiseer je Ad Grants en maak je culturele programma altijd zichtbaar in Google Gebruik je Ad Grants-budget optimaal: automatiseer je campagnes met een slimme feed en bereik meer…Ilse10 juni 2025
Succesvol met SEO in 2025? Zet in op Topical Authority en Brand Authority Met Topical Authority en Brand Authority is jouw SEO strategie klaar voor de toekomst. Ontdek…Lisa26 maart 2025
In 16 stappen naar een digitaal toegankelijk en WCAG-proof platform Sinds juni 2025 wordt digitale toegankelijkheid verplicht. Ontdek wat dit betekent, waarom het kansen biedt…Daantje19 maart 2025
Hoe ziet de toekomst van TikTok marketing eruit? Wat brengt de toekomst van TikTok adverteren? Ontdek de nieuwste trends, mogelijkheden en hoe jij…Jojanneke3 december 2024
Mooi vs. functioneel: waarom lelijke webdesigns soms beter presteren Ontdek 10 praktische tips om jouw landingspagina te optimaliseren voor maximale conversie. Grijp de aandacht…Tim15 oktober 2024
AI & de marketeer van de toekomst AI inzetten in je marketing werkzaamheden? Gebruik deze praktische inzichten uit de praktijk. Ontdek welke…Erwin29 mei 2024
Het cookieloze tijdperk: wat betekent dit voor jouw marketing? Wil je meer weten over online tracking, de privacywetgeving en de veranderingen die op komst…Niek7 mei 2024
Thought Leader Ads op LinkedIn maken in 5 stappen Thought Leader Ads op LinkedIn zijn advertenties die uit naam van individuen gepusht worden. Dit…Jojanneke7 maart 2024
Verscherpte user-privacyregels per maart ’24: alles over Google Consent Mode v2 Per maart '24 is Google Consent Mode v2 verplicht. Hoe pak je de implementatie aan?…Niek26 januari 2024
Hoe Google’s Search Generative Experience de zoekervaring transformeert Ontdek hoe Google's Search Generative Experience de zoekervaring transformeert en wat de impact is op…Lisa3 januari 2024